Kilókiller

Ennek is eljött az ideje: tegnap sikerült végre tudatosítanom magamban, hogy igen, kövér vagy, csúnya vagy, állóképességed egyre satnyább, és ennek kurvára nem lesz jó vége. Következmény: agyi kattanás, mint anno a cigi esetében, aminek köszönhetően sikerült mentálisan ráállnom pár új szabályra:

  • minden kaja, amit megeszek, a negyede lesz az eddigi adagnak. Van ez a kis 3,5 dl méretű levesestányér, az lesz a mérvadó
  • kenyér, zsemle, cukros pékáruk száműzve
  • csoki, kóla száműzve
  • joghurt, gyümölcs, halak ismét előtérbe helyezve a kajalistán

A bicikli jó módszer, bár azzal csak megindult, majd megállt a fogyás; a hideg időben pedig értelemszerűen elkezdtem visszaszedni a kilókat, mert drasztikusan kevesebb a tekerés. A kávét lassan egy hónapja elhagytam, lassan ideje megmérni a vérnyomásomat, hogy hol tart (mindig is magasabb volt, mint kellene).

Most a futáson gondolkodom, a Kisgyónban; ahol eddig tekertem, ott most kocogni kellene. Kezdem az agyam erre is trenírozni. Végeredmény: hamarosan talán ismét magas, szőke és vékony leszek, mint fiatalkoromban:)

Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?