Jola Székesfehérvár

Azért nem szeretném, ha nyom nélkül múlna el ennek a köcsög társaságnak a viselt dolga. Egy idő múlva remélhetőleg aki rájuk keres, az ezt a bejegyzést is megtalálja. Szóval:

  • jola.hu -n garázsajtó kinéz, megrendel (2016.10.07.).
  • jola.hu átirányít a fehérvári bolthoz, hogy onnan kérjem a konkrét ajánlatot.
  • A fehérvári bolt ajánlatot és előlegszámlát ad (2016.10.12.).
  • Előlegszámla befizet (2016.10.12.), fehérfári bolt ad egy számot (a boltvezető testvére), aki a konkrét felmérést/beépítést végzi.
  • A megbeszélt időpontban a testvér nem jelenik meg, úgy kell rátelefonálni. Másik időpontot mond.
  • A másik időpontban megjelennek, felmérnek, pontosítanak. Ígérik, hogy amint kész a kapu (4-6 hét!) akkor azonnal jelentkeznek, hogy mikor jöhetnek beszerelni. A felmérési díjról és a kiszállásról nem adnak helyben számlát, hanem azt mondják, hogy majd emailben küldik szkennelve, valamint a beszereléskor odaadják.
  • 4-6 hét eltelik, semmi jele a kapunak. Emailre a fehérvári boltvezető nem reagál.
  • Telefonon hívom a beszerelő testvért, hogy mi a helyzet. Közli, hogy rákérdez és visszahív.
  • Természetesen nem hív vissza, másnap ismét hívom, hogy mi a kurva anyja van. Ígéri, hogy szombaton jönnek, hozzák a kaput.
  • Szombaton néma csend. 10 óra körül hívom a beszerelőt, hogy merre vannak. Úton, már intézi, mindjárt hív, hogy hányra érnek ide.
  • És valóban hív! Majdnem sír, hogy véletlenül fordítva adta le a gyártónak a méreteket, így nincs kapu, és hogy most őt mennyire kell sajnálni, mert ki kell fizetnie a rossz kapu árát. Ekkor már 2016.12.20-a van, kapunk meg ugye nincs. Mondom neki, hogy akkor vissza kéne utalni a pénzt, megrendeljük mástól, ha nekik ez ennyire nem megy. Ekkor még jobban sír, hogy az mennyire rossz lenne neki így karácsony előtt, mert akkor duplán szop. Megegyezünk, hogy próbál a gyártóval egyezkedni, hogy minél hamarabb meglegyen a pontosan nekünk méretezett cucc.
  • Perceken belül visszahív, hogy január harmadik hetére kész lesz, és akkor azonnal hozza betenni. Belemegyünk.
  • Január negyedik hetében érdeklődöm emailben, hogy mi a fene van. A boltvezető természetesen nem reagál.
  • Érdeklődöm telefonon a beszrelőnél. Azonnal rávágja, hogy ő nem tud még semmit, neki még nem szóltak, hogy kész lenne a kapu, kérdezzem a testvérét, a boltvezetőt.
  • Telefonon a boltvezető azt ígéri, hogy máris kinyomozza, hol a kapunk, és visszahív. Természetesen nem hív vissza.
  • Újabb telefon, újabb ígéret, hogy MÁRIS rájuk csörög, mert biztos elfelejtették (a gyártó), hogy mi van a kapunkkal, és azonnal jelzi felém, amit megtudott. Eltelik egy óra, természetesen most sem hív vissza.
  • Újabb telefon, hosszan kicseng. Hívás átirányítva egy arrogáns kis faszhoz, aki valami termékmenedzser. Egyfolytában azon rugózik, hogy majd ő intézkedik, vele én még biztosan nem beszéltem, satöbbi. Mondom neki, hogy udvariasan fogalmzazva én leszarom, hogy kivel beszélek, ők egy cég, közösen lapátolnak tudtommal. Faszi megígéri, hogy még 17 óra előtt megoldás születik (negyed öt van ekkor).
  • Negyedórával öt előtt a boltvezető hív, hogy elnézést kér, nincs elfelejtve a dolog, de tele az üzlet (hát persze), és neki nem volt még ideje foglalkozni a dologgal (egész nap, mi…?).
  • Öt perccel öt előtt megint hív, hogy az ajtót február közepe-vége felé tudnák legyártattni. Mondom neki, hogy jó, akkor utalja vissza a pénzünket, az ajtó, a beszerelés és a felmérés árát, mert ezt így nem tudjuk elfogadni. 118 napja várunk arra a kurva kapura, a régi majdnem kiesik a keretéből.
  • Ma visszautalták a végszámla összegét. Természetesen a felmérés és a kiszállás díja nélkül…

Rohadt, tetves tolvajbanda. Úgy hallom, korábban is voltak velük problémák Várpalotán. Aki teheti, kerülje el őket.

Címke , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.